Between Flowers

by - március 25, 2020


Már a tavalyi évben is nagy vágyam volt a Gellért hegyi mandulafa meglátogatása és természetesen a vele való fotózkodás. Sajnos akkor nem sikerült eljutnom, s nagyon úgy hittem, hogy ez idén sem fog megtörténni a mostani események hatására. A sors viszont máshogy döntött, ugyanis Budán jártunk, mert az idősebb rokonainknak intéztünk egy nagy bevásárlást, megkímélve őket az egész helyzettől, s ha már arra jártunk úgy döntöttünk egy tíz perces fotózás erejéig miért ne látogathatnánk meg a hegytetőt. Szerencsére rajtunk kívül egy lélek sem volt aznap arrafelé, bár ez betudható a szörnyű időnek is!

Az időjárás okán próbáltam minél jobban felöltözni, de azért fotó kompatibilisen. A nadrágom adott volt, hisz mostanában le sem lehet robbantani rólam. Azért azt be kell vallanom, kifejezetten fáztam benne! Az idei év sláger színe a bézs. Én sajnos nem rendelkezem rengeteg olyan ruhával, ami ebben a színben pompázik, de ezt a felsőt már a tavalyi év során sikerült beszereznem. Nem vagyok a garbó nyakú dolgok nagy kedvelője, de kétség sem fér hozzá, hogy hideg időben nagyon jó szolgálatot tesznek. Emellett a változatosság kedvéért a bőrdzsekimet vettem magamra, bár mostanában nem vagyok annyira oda érte, aminek nagyon egyszerű oka van, mégpedig, hogy fekete. Tudom még mindig fura lehet ezt tőlem hallani, de valami világos színre vágyom inkább, esetleg egy bézs vagy fehér színű kabátra, de lehet bele tudnék szeretni valami más, szép világos színbe is.

cipő: Adidas / nadrág: C&A / pulcsi: H&M / dzseki: Bershka / napszemüveg: ZeroUV 

Ti segítetek az idősebb rokonoknak ebben a helyzetben vagy otthon maradtok, esetleg kijártok még? 

You May Also Like

0 Comments