Oriflame - The ONE Everlasting Sync alapozó

by - március 22, 2020


Körülbelül másfél hete kaptam meg ezt az Oriflame alapozót tesztelésre. Azóta szinte minden nap azon vagyok, hogy valós eredményekről tudjak nektek beszámolni. Bár kint nem nagyon voltam, így sok környezeti hatásnak még nem tudtam kitenni a terméket, az itthoni körülmények is úgy gondolom megfelelőek, hogy tesztelni tudjak bármilyen sminket. Mint tudjátok a leírásokkal kapcsolatban én nagyon szkeptikus vagyok, hisz olyan kevés termék hátulján találhatjuk meg az igazságot, sőt az ígért tartósságokkal is bajban vagyok, mert magamról nem tudom elképzelni, hogy több mint fél napot legyen rajtam bármi is. Azért, hogy igazán tisztában legyetek a termékkel, az alábbiakban elmesélem mit is ígér pontosan:

Okosalapozó a bőr tónusához alkalmazkodó technológiával. Az alapozó folyamatosan igazodik a környezet változásaihoz, egyensúlyban tartja a bőr hidratáltságát, tartósan friss hatást nyújt. Hatását klinikailag igazoltan akár 30 órán át megőrzi. Közepesen matt fedést eredményez. SPF 30, UVA-védelem. Ellenáll az izzadásnak, nem fakul. Vízálló.

Az első, amit szerintem nagyon fontos tényező, az az, hogy mennyire könnyen lehet megtalálni a megfelelő árnyalatot belőle. Nekem ez mindig szörnyen nehéz volt, egyszerűen üvegből mindig is nagyon nehezen tudtam megállapítani, hogy ez majd oxidálódás után is jó lesz e? Az Oriflame oldalán erre is megoldást találtak, ugyanis ott láthatjuk a terméket élesben is, de ami a még jobb, hogy tényleg nagyon sok árnyalatban megtalálható, így igazán megkönnyítették a dolgunkat szerintem!

Személy szerint én még sosem hallottam okosalapozóról, így ez rendkívül felkeltette az érdeklődésem! Tényleg igaz rá, amit írnak róla! Egyrészt nagyon csodásan mutat az én vízhiányos bőrömön is plusz hidratálás nélkül is, másrészt nem kelt maszk hatást. Csodásan tudom rétegezni, s ez által sem lesz mű hatása. Észre sem venni, hogyha rajtam van, de még így is sikerül nagy részben eltüntetnie a bőrhibákat. Nekem sosem ez volt a prioritás, sokkal inkább a piros foltok eltüntetése az arcomon, az egységesítése, ezért engem cseppet sem zavar, hogy a  fedését csupán csak közepesre tudtam meghatározni.

A tartósságáról sajnos nem tudok érdemben nyilatkozni, ugyanis én nem hordtam 30 órán keresztül. Valószínűnek tartom, hogy esetleg egy fesztivál alkalmával előfordulhat majd, hogy ilyen sokáig marad fent az arcomon, de nekem fontos, hogy minden nap smink nélküli arccal menjek el aludni. Azt viszont tudom tanúsítani, hogy azon a 10 órán keresztül, amikor viseltem gyönyörűen megmaradt az arcomon, s a por állagú termékek sem mászkáltak el rajta nap közben.

Szerintem a legjobb tulajdonsága, hogy fényvédőt is tartalmaz. Biztos sokan vagytok, akiknek ez nem számít, de szerintem erre már tavasszal is oda kell figyelni, mert szinte észre sem vesszük, hogy egyik napról a másikra a nap sem ilyen gyengécskén süt ránk. Kifelyezetten tudom ezt értékelni ebben a termékben!


Összességében én nagyon szerettem ezt a terméket. Jövő vasárnap a terveim szerint a youtube csatornámra is fel fog kerülni róla egy teszt, hogy ne csak üres szavaknak tekintsétek az itt leírtakat. Szeretném, ha látnátok, hogy mennyire bírja ki egy kissé izzasztó napomat, tehát biztosak lehettek benne, hogy megdolgoztatom majd nektek rendesen!

You May Also Like

0 Comments