Dots are my new favorite - Bonprix

by - március 29, 2020

Idén három dolog tört utat magának a divatban, s ezek közül már az összes szerepet játszik az életemben. Ma az egyiket fejteném ki bővebben, hisz ebben az összeállításban ez kapott nagy szerepet. Na, rájöttetek már, hogy miről lesz ma szó? Természetesen a pöttyök! Aki már régóta követ, az biztos tudja, hogy az életemben a minták nem igen voltak sosem jelen, kivételt képeznek ez alól a csíkok. Végzős koromban és az azt megelőző évben szinte minden nap csak csíkos ruhadarabokat hordtam, ami így majdnem két év távlatában eléggé sokkoló számomra, pedig a mai napig szerves részét képezi a stílusomnak a csíkos ruhadarabok viselése, de most már csak mértékkel! Már a tavalyi év végén is szemeztem pár pöttyös ruhadarabbal, de valahogy annyira nem ragadott magával ez a trend, hogy én akkor ott beruházzak rá. Most azonban mégis behódoltam neki és nem is akárhogy. Az előzőekben meséltem arról is, hogy nagyon szeretnék kicsit a csinosabb vonal felé tendálni, így ezzel a Bonprix ruhával mindkettő tervemnek eleget tudtam tenni.



A honlapon első látásra beleszerettem ebbe a ruhába, hisz még eléggé a komfortzónámon belülre esik a fekete színe miatt. Amikor megérkezett hozzám nagyon nagy megkönnyebbülés volt, hogy van bele varrva egy alsó ruha. Az anyaga nagyon kellemes, bár inkább nevezném ezt egy nyári ruhának, ám ebben az időben is megállta a helyét, így szerintem most is bőven fogom még hordani! Eredetileg egy A vonalú darab, de én magamon sokkal előnyösebbnek találtam úgy, hogy középen megfogtam egy övvel. A Puma cipőmmel pedig megpróbáltam egy kicsit kevésbé kislányossá varázsolni a szettemet. A dzsekimmel még mindig van kivetni valóm, hisz már nagyon vágyom egy világosabb darabra, de talán ez passzolt leginkább a ruhámhoz.

 ruha: Bonprix / cipő: Puma / dzseki: Bershka /

Ti szoktatok ruhákat hordani? Vásároltatok már a Bonprixtől?

You May Also Like

2 Comments

  1. Az utolsó kép a kedvencem, olyan kis szép vagy Lilla!♥ Amúgy ez a ruha nagyon csini, lehet én is megnézem magamnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, Bálintka nagyon szeret művészkedni mostanság!:) Nagyon köszi Brigi!♥ Mindenképp nézd meg, nagyon jó darab a hétköznapokra!

      Törlés