Vingardium Leviosa

by - március 15, 2020


Ez az évszak számomra szeretném, hogy arról szóljon, hogy megpróbálok a komfortzónámból minél jobban kilépni. Talán amikkel a legnehezebb lesz a változás, az a színek, hisz az előző bejegyzésem is arról szólt, hogy én mennyire is a letisztult stílust követem. Nem szeretném ezt elhagyni, de szeretnék minél több árnyalattal megbarátkozni és nem elzárkózni minden elől.

Ha ismertek egy kicsit jobban vagy akár személyesen, akkor jól tudhatjátok, hogy az én gardróbomban akárhány fekete nadrág lehetett, minden vásárlással bővült eggyel a szekrényem. Azt hiszem ezen a téren nagyot fejlődtem, ugyanis csak négy fekete darabom van. Nagyon nehéz volt erről a szokásról leállnom, de úgy éreztem muszáj teret adnom másnak is. Ezzel ellentétben a farmerjeim száma megnőtt, pedig sosem szerettem magát a farmer színt annyira. Ezt a nadrágot is legutóbb szereztem be, szerelem volt első látásra. Itt is okoztam ám meglepetést magamnak, ugyanis engem a szaggatott nadrág trend is hidegen hagyott, s most mégis egy ilyen darabbal gazdagodott a gyűjteményem, de azt hiszem ez az a nadrág, ez az a fazon, amiben igazán jól érzem magam.

A piros blézeremet már láthattátok, ez volt nálam az igazi áttörés a színek felé még tavaly. Azóta nagyon sokat volt rajtam ez a darab és kiderült, hogy a blézer az nagyon is az én stílusom és a piros is, aminek nagyon örülök. Szeretnék még a jövőben beszerezni pár különleges és egyszerűbb darabot is, mert nagyon komfortosan érzem bennük magam.

Nem szerettem volna, ha ez a bejegyzésem másról is szól majd, mint a divat, de úgy érzem muszáj vagyok megemlíteni nektek, ami a fotózás alatt történt. Itt nálunk nagyon nehéz számomra olyan helyszínt találni, ahol szívesen fotóznék, szóval minden újdonságra vevő vagyok. Így tudtam, hogy ennél az új építésű kis hídnál is fogunk minél előbb képeket készíteni. Azt viszont tudni kell, hogy ez a helyszín a főút mellett van. Sosem húzom évekig a képek készülését és nem pózolok úgy, mint egy szupermodell, de azért így is sikerült egy pár embernek felkelteni az érdeklődését. Kb 20 perc alatt vagy 10-15 autós dudált nekem és az anyukámnak, ami először nagyon feldühített, de így utólag azt mondom, hogy nem kell kínosan érezni magunkat, ha fotóznak, ma ez már természetes. Azok az emberek aki meg így viselkednek, azok saját magukat járatják le. Bocsánat, tudom, hogy ez nem igazán passzolt a témához, de muszáj voltam megemlíteni veletek, hogy nem kell kellemetlenül éreznetek magatokat hasonló esetek után.

cipő: Adidas / nadrág: C&A / póló: Sinsay / blézer: Stradivarius / táska: Sinsay / óra: Cluse

Ti örültök a jobb időnek? Mit fogtok csinálni a kényszerszünetben?

You May Also Like

0 Comments