Tavaszi alapdarabok

by - március 11, 2020


Az életem során rengeteg stílust kipróbáltam már, de mindig visszatértem az egyszerű, minimalista stílushoz. Elég egyszerűen meg tudom magyarázni az okot, ami minden alkalommal arra sarkall, hogy letisztult darabokat szerezzek be, az pedig nem más, minthogy szeretném időtálló darabokkal megtölteni a szekrényem. Tipikusan az az ember vagyok, aki nagyon hamar megunja a ruháit, akinek időszakai vannak a színekkel mintákkal és szabásokkal kapcsolatban. Nem mondom, hogy sosem szerzek be extrább darabokat, de ezekkel az egyszerű dolgokkal nagyon könnyen lehet párosítani. Nem baj, ha néha bedőlök a trendeknek, de többségében próbálok nem átgondolatlanul megvenni mindent. Ez az én taktikám a vásárlások során. Ne higyjétek, hogy én nem szoktam extrém dolgokat próbálgatni, csupán tudom, hogy nem mindegyik pillanatnyi fellángolásnak engedhetek teret a limitált méretű gardróbomban.

A mai eset tökéletes képet ad arra, hogy milyen alapdarabokat szereztem be az elmúlt időben. Mint tudjátok nagyon szeretem a feketét, így egy fekete nadrág alap a gardróbomban, de most már nincs ezer darab a gardróbomban csak három, amiket ki is használok. Fehér pulcsim sosem volt, így ezt is be kellett szereznem a tél során. Úgy gondolom ez is jó vétel volt, mivel mindennel lehet kombinálni. A kabátomat pedig még nem láttátok, pedig még egy őszi darab. Igazából nem egy szerelem darab, de én nagyon válogatós vagyok kabát téren, szinte semmi sem felel meg nekem tökéletesen.


Ti szerettek alapdarabokat hordani?

You May Also Like

2 Comments

  1. Mostanában egyre több basic ruhám van, de néha kell egy kis extra nekem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, néha én is ezt érzem. Nem szeretném ha a gardróbom unalmas lenne!:D

      Törlés