Kedvencek februárból

by - március 08, 2020


A februári kedvenceimmel igen nagy bajban voltam, hisz szinte majdnem eseménytelenül telt el nekem az a hónap. Tényleg nagyon nehéz összeszedni öt olyan dolgot, ami pozitív és említésre méltó is. Szerintem mindenkinél vannak olyan hónapok, amik egyhangúan telnek, amikor nem történik semmi izgalmas. Ez általában megelőzi az izgalmas hónapokat, esetleg utánuk következik. Nem tudom pontosan, hogy mit tartogat nekem a március, de egyenlőre eléggé izgalmasnak tűnik, csak egyre inkább közeledünk az érettségi felé, ami pedig rettentő stresszel tölt el, de erről majd később.

Keepcup
Talán még tavaly év végén nyílt városkánkban egy új kávézó, ahova azóta is nagyon szívesen térek be. Itt sikerült beszereznem a barátomnak és nekem  egy-egy kulacsot. Biztos nagyon sablonos leszek, de szeretnék én is tenni valamit a környezetünkért, így bár kis lépésekkel, de mi is elindultunk ezen az úton. A későbbiekben szeretnék még ebben a témában megszólalni, szóval nem fogok nektek itt mindenről regélni.

Névnapok és valentin nap
Nekem és Bálintnak februárban a névnapunk, ráadásul két nap eltéréssel! Mindig megünnepeljük, hisz még a valentin nap is akkorra esik, tehát tényleg van indokunk ilyenkor elmenni erre-arra. Idén a mozira esett a választásunk és bár nem a legjobb filmre ültünk be, szerintem mindkettőnk nevében mondhatom, hogy az együtt töltött randinapunk nagyon jól sikerült!

Youtube
A névnapomra még reflektálva készült még egy videó is a youtube csatornámra. Olyan ritkán jelenek meg ott, pedig nagyon szeretem csinálni, sajnos ötlethiányban szenvedek ezzel kapcsolatban, szóval ha bárki szeretne segíteni, akkor itt a lehetőség rá. Ellenben muszáj megemlítenem, hogy eléggé kevés megtekintés érkezett rá, pedig tényleg sok munkám volt vele, szóval ide kattintva megnézhetitek ti is.

Nyelvsuli
Ebben a hónapban kezdődött a nyelviskola, ahova azért iratkoztam be, hogy az emelt német érettségim minél jobban sikerüljön. Két év kihagyás után szerintem nagy szükségem van erre és remélem, hogy később még a félelmem is el fog múlni, ha sokat beszélek németül másokkal.

 Marie Kondo
Biztos sokan ismeritek már az ő módszerét, na hát én is hallottam már róla, de a Netflixnek köszönhetően februárban egy kicsit jobban megismertem azt, amit képvisel. Annyira beleástam magam, hogy megvettem még egy könyvet is a témával kapcsolatban, ugyanis én nagyon rendetlen vagyok, de mióta próbálom az ő tanításait követni egy kicsit jobb állapotok uralkodnak nálunk!

Tudom, hogy kicsit jelentéktelennek tűnnek a februári kedvenceim, de amikor nem történik semmi, akkor a kis dolgok is elég nagynak tudnak számítani! Remélem nektek jól telt a február, ha van kedvetek osszátok meg a ti kedvenceiteket a hónapból!

You May Also Like

6 Comments

  1. Érdekes, hogy Youtube csatornád is van a blog mellett, én nem tudnám elképzelni, hogy mindkettőt csináljam.
    Örülök, hogy ennyi minden szuper dolog történt veled a tél utolsó hónapjában. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még én sem jöttem rá, hogy válhatnának a videók rendszeresebbé, de rajta vagyok az ügyön!:)Én is, köszönöm!:)

      Törlés
  2. A jelentéktelennek tűnő dolgok is fontosak bizonyos szempontból.
    Marie Kondo módszerével régóta szemezek már, bár még nem ismerem részletesen. De most kedvet kaptam én is, hogy bele olvassak valamelyik könyvébe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebben az időszakban pedig főleg!Nagyon ajánlom neked, de így, hogy teljesen a végére értem a könyvnek be kell látnom, nem mindent tudtam hasznosítani ám a tanításaiból.

      Törlés
  3. Szerintem ez a legjobb, hogy az apró dolgoknak is ennyire tudsz örülni! Hiszen ha a kicsit becsülöd, a nagy is nemsokára jönni fog!♥

    VálaszTörlés