Netflixes filmajánló - Romantikus kiadás

by - március 04, 2020

Ígértem nektek egy beszámolót a látott filmjeimből is, amiről nem gondoltam, hogy ilyen hamar kikerül, de sajnos másfajta bejegyzésre most nem nagyon volt kapacitásom. Még mindig tartom magam ahhoz, hogy a sorozatokat jobban kedvelem, de így is adódott pár film, amit muszáj volt megnéznem. Nem is rizsázom tovább, jöjjenek hát!

A fiúknak, akiket valaha szerettem és Utóirat: Még mindig szeretlek
Ha a legutóbbi videómat láttátok, akkor tudhatjátok, hogy névnapomra megkaptam a könyvsorozatot. Ott említettem azt is, hogy szeretném előbb elolvasni a könyvet, de egyszerűen nem bírtam magammal és megnéztem a második részét is a sorozatnak. Na meg persze az elsőt is, hisz annyira régen láttam már. Hát szerintem mindenki sejtheti, hogy imádtam. Nekem ez egy annyira aranyos sorozat, hogy szavakba nem tudom önteni. A továbbiakban is Lara Jean és Peter kapcsolatát követhetjük, s kiderül egy, s más, ami teljesen más szemszögbe helyezi a kettejük kapcsolatát. Ismét egy aranyos, szerelmes tini romcomot kaptunk. Szerintem ez egy tökéletes kis limonádé történet bármelyik unalmas délutánra.

A csókfülke
Úgy érzem, hogy csak szerelmes történetekkel foglak titeket ebben a bejegyzésben traktálni, bár már a valentin nap bőven elmúlt, de tekinthetjük akár egy kicsit elkésett valentin napi posztnak is ezt a mait. Amikor regisztráltam az oldalra, akkor rögtön feldobta nekem a történetet a top tízes listában, ebből kifolyólag még aznap megnéztem. Ismételten imádtam, bár itt már voltak kisebb fenntartásaim. Ismét egy lány szemszögéből láthatunk egy újabb történetet. Elle első szerelmét ismerhetjük meg, s a legjobb barátjával lévő kapcsolata kerül rövid időn belül veszélybe. Nagyon cuki, nagyon nyálas, nagyon limonádé. Ugyan azt tudom csak mondani, amit az előzőekben, egy unalmas délutánra ajánlom.

Veled minden hely ragyogó
Egy olyan könyvadaptáció filmes része, aminek a könyvét már egy jó ideje a várólistámon őrzöm. Sosem jutottam el odáig, hogy beszerezzem vagy elolvassam, sőt már a tartalma is megkopott az emlékezetemben. Amikor elkezdtem, akkor nagyon nem arra számítottam amit kaptam, így számomra ez a történet nagyon meglepő volt. Ismét adott két tini, akik iskolai feladatként megkapják, hogy írjanak Indiana két nevezetességéről. Ők pedig felkerekednek, hogy felfedezzék a környéket, közben pedig eléggé erős kötelék alakul ki köztük. Az előzőekkel kapcsolatban ezt nem sorolhatnám egy limonádénak, itt kicsit többről, kicsit komolyabbról van szó. Nekem nagyon nagy lelki erő kellett a végén, szóval nem merném mindenkinek ajánlani.

A magas lány
Mielőtt előfizettem volna a Netflixre sosem hallottam erről a filmről. Pedig szerintem eléggé sokan tudnának azonosulni a főszereplő lánnyal. Személy szerint nem én, hisz csak átlagos magassággal lettem megáldva. A történetben egy Jodi nevű lány küzd meg a magassága hátrányaival jól bemutatva, hogy milyen bántások érhetnek valakit az iskolában. Nem akarom már magam ismételgetni, de ez is egy könnyed történet, amit bármelyik délutánra ajánlanék bárkinek.

Behavazva
Tudom, hogy már nincs tél, de őszintén szólva nagyon érdekelt engem ez a film. Nem tudom, hogy az e az oka, hogy a Sabrinát játszó színésznő szerepel benne vagy sem, de úgy döntöttem megnézem. Sosem szerettem a több szálon futó történeteket, de úgy látszik ez is megdőlt. Nem tudom, hogy én nőttem e fel hozzájuk, vagy ez a film volt teljesen érthetően megírva, de eléggé szerethető. Több fiatal tinédzser van a központban és az ő szerelmi életük. Itt aztán tényleg mindent megtalálhatunk, nagyon színes a paletta a szerelmi kapcsolatokból. Szintén olyanoknak ajánlom, mint a többi filmet, akik bírják a tömény romantikát!

Nagyon remélem, hogy a sok romantikus film miatt nem rohantok ki a világból, de szerettem volna csoportosítani őket, így mindegyik bejegyzésem egyedi címet kaphat és mindenki megtalálja a maga kedvelt kategóriáját a későbbiekben.

Mondjátok, nektek mi a kedvenc romantikus filmetek?

You May Also Like

4 Comments

  1. Nah ez pont nekem való lett!:D Imádom ezt a bejegyzés sorozatodat, mert számomra mindig is nehéz volt új filmet / sorozatot találni.:) Várom a következő részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha segíthettem! Nekem is sokáig volt ezzel problémám, de a Netflix minden ilyet megoldott, még az unalmas percek eltöltésére is talált megoldást! :D

      Törlés
  2. Jajj az összeset láttam már olyan jók! A Last Summert láttad, vagy van még 1-2 Noah Centieno-s romkom, azok is nagyon jók a Netflixen *-*. Azt hiszem a kedvenc romantikus filmem mindenképpen a Szerelmünk lapjai, szeretem azokat, amin lehet sírni.:')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szerettem őket, eddig nem is tudtam, hogy ennyire rajongom a romkomokért!:D Jajj a szerelmünk Lapjait én is nagyon szeretem!:)

      Törlés