Kedvencek márciusból

by - április 08, 2020


Sajnos az elmúlt hónap igen szörnyű dolgokat tartogatott nekem, nektek, a világnak, igazából mindenkinek. A négy fal közé kényszerült a többségünk, ahol igen kevés említésre méltó dolog történhet, de szerencsére ez a fotósorozat még bőven a krízishelyzet előtt készült, s csak erre a bejegyzésre várt, hogy megmutassam nektek.

Szerintem ebben az időben a legfontosabb, hogy észrevegyük a jó dolgokat, hisz a bezártság nem mindenki számára a legjobb dolog. Én bíztatok mindenkit, hogy kövesse a példámat és összegezze az elmúlt hónapot, vagy hetet, hisz ez megmutatja, hogy a legkisebb dolgok is mekkora örömet tudnak okozni!

Egy régi-új barát
Én mindig is az, az ember voltam, akinek kevesebb barátja volt, de azokat igazán megbízhatónak gondoltam. Szerintem nem én vagyok egyedül, aki megmondja azt, hogy egy új iskola, egy költözés, új társaság egy kicsit megviseli a barátságokat, de egy  félreértés is szülhet kellemetlen pillanatokat, vagy az, hogy kevés idejük van az embereknek a másikra. Szerencsére nálunk csak egy félreértésről volt szó, amit nagyon szépen és gyorsan tudtunk rendezni és most minden olyan, mint régen. Talán az egyik legnagyobb boldogság volt nekem ez a múlt hónapból!♥

Bonprix együttműködés
Rettenetesen nagy büszkeség nekem, hogy eljutottam oda, hogy még egy cégről elmondhatom, hogy bizalmat szavaztak nekem és kaphattam tőlük termékeket. A legjobb az egészben, hogy sikerült olyan dolgokat választanom, amiket biztos, hogy később is nagy szeretettel tudok hordani majd, mert igazi szerelem az össze, na meg a képek is róluk. Nagyon remélem, hogy nem az utolsó közös munkám volt velük, mert én minden percét iszonyatosan élveztem ennek a munkának!

Oriflame együttműködés
Nem csak egy márka szavazott nekem bizalmat márciusban. Ennek az együttműködésnek azért örültem kifejezetten, mert nem igazán mozgom a beauty bejegyzésekben olyan magabiztosan, hisz ti is tudjátok, hogy nem ez a bejegyzés fajta az, ami nálam dominál. Ennek ellenére itt is pozitív csalódás volt, s eléggé kimozdított ez az együttműködés a komfortzónámból, ugyanis egy videót is kellett készítenem az alapozóról, ami nálam még nem volt. Nekik szintén nagyon hálás vagyok, és szintén remélem, hogy nem az utolsó közös munkám volt ez velük! 
Nagyobb figyelem az instagramra
Úgy érzem a kitartó munka meghozza ám a gyümölcsét! Ugyanis mióta a bloggal is jelentősen sokat dolgozom és az instámra is többet figyelek, látszik a változás, merőben. Nem egy dicséretet kaptam a felületeimmel mostanság, ami csak még inkább arra sarkall, hogy elindultam egy nagyon jó irányba és itt nem szabad megállnom. Van egy olyan érzésem, hogy sok jó vár még rám ezen a téren idén! 

Hálószoba átalakulás kezdete
Amire már legalább egy éve készülök és ígérem hamarosan lesz róla egy bejegyzés. Nincs kész, de hát én úgy gondolom, hogy sosem lehet teljesen kész, mert egyszerűen mindig találok egy kis apróságot, amit muszáj beszereznem, aztán majd megint elárasztanak a kacatok, de nem izgat, mert most már tényleg engem tükröz,  és igazán jól érzem magam, ha belépek ebbe a kis helységbe! 

Meséljetek légy szíves, veletek milyen jó dolgok történtek ebben a szörnyű időszakban?

You May Also Like

2 Comments

  1. Oo Lilla én is úgy örülök, hogy beszélünk!♥ Ezek a képek megint nagyon tetszenek! *-*

    VálaszTörlés