Striped Slippers - Bonprix

by - április 05, 2020


Tudom jól, hogy az időjárás nem nagyon passzol még a mai szettemhez, de az a helyzet, hogy mostanában úgy sem hagyom el a házat, szinte egyáltalán. Nagyon sok volt mostanában a kint készült fotósorozatokból, hisz már rég nem mászkálok odakint még képek erejéig sem, ezért is gondoltam, hogy ma egy olyan bejegyzéssel leplek meg titeket, ami a szobám négy fala között készült. Arra viszont rendkívül jó volt, hogy ne fázzak meg, miközben megmutatom nektek az új Bonprix-es szerelem papucsomat, de mégis nagyon jó képek készülhessenek róla.

Sajnos itthonra nem igazán tudok divatozni, de szeretek a hétköznapokban is felöltözni, hogy az is hozzásegítsen egy kicsit a produktivitáshoz. Mostanában az idő is egyre jobb, szóval elhagytam a nagy bundás zoknikat, s ilyenkor kerül elő nálam ez a kis papucska. Tehát napi szinten hordom és számomra nagyon pozitív csalódás volt, mert én azt gondoltam, hogy nyomni fog a hegyes orra miatt, de semmi ilyenről nincs szó. Tökéletesen rásimul a lábamra és nem annyira merev az anyag, hogy az kellemetlen legyen. A talpa is nagyon puha, bár leginkább az íróasztalom mögött ülök órák hosszat, szóval erről érdemben nem tudnék nyilatkozni.

A mai szettem is egy ilyen itthon lévős dolog, nem szoktam ilyenkor túlzásba vinni, de tényleg nem szeretném magam elengedni, így általában a kedvenc farmerem egy pólóval párosítom és az egyik plédemet a vállamra teszem, hogy azért ne fagyjak meg, ugyanis rövid ujjúban biztosan végem lenne. Na meg persze az erkélyen reggelizem és ebédelek, sőt ha jó napom van, akkor a vacsorát is ott ejtem meg, ahova azért bizony elkél egy kis meleg felső vagy hasonló.

 papucs: Bonprix / nadrág: Stradivarius/ pléd: Pepco



Ti a karantén idején pizsamában vagytok vagy inkább felöltöztök?

You May Also Like

4 Comments

  1. Nagyon csini ez a papucs! Én mindig melegítőben vagyok itthon, de mindig rendbe teszem magam, ha jön a futár vagy a postás, akkor ne szégyenkezzek xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozzánk a csomagok mindig kora reggel érkeznek, ők szoktak kelteni szóval én mindig ramaty állapotban találkozom velük! :D

      Törlés
  2. Tök jól néz ki a papucsod, remek választás volt! ♡ Az otthoni fotókhoz is gratulálok, nagyon jó hangulatuk lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerelem volt első látásra, pedig már nem a csíkos dolgok a kedvenceim! Köszönöm, a barátom megint csodákat művelt!♥

      Törlés