Netflixes filmajánló - Tinifilmek

by - április 29, 2020


Bár elmúltam már gimisnek, középiskolásnak lenni, még mindig nagyon szeretek ilyesmi filmeket és sorozatokat nézni. Sokszor csak a nosztalgiázás kedvéért, viszont rengeteg olyan alkalom akad, amikor kifejezetten ezt a műfajt keresem. Számomra ezek nagyon könnyed és élvezhető filmek a balhék és a szappanoperás jelleg ellenére is. Ma arra gondoltam, hogy bemutatok nektek öt ilyen típusú filmet, amiket az elmúlt időben láttam. Ugyanis mostanság nem a sorozatok élvezik nálam az első helyet, hanem előbb ülök le, hogy megnézzek egy jó kis filmet.
Sierra Burgess egy lúzer

Erről a filmről már a tavalyi év során hallottam, de annyira nem érdekelt akkor, hogy nekiálljak lecsekkolni. Talán ez nem is baj, mert most tényleg nagyon tudtam élvezni. A címből már nagyon sok minden kiderül, ugyanis megismerhetjük a főszereplő nevét és iskolai státuszát. Sierra nem egy népszerű lány ez pedig nagyon rányomja a bélyegét a mindennapjaira. Nyilván szerelmi sztori is megbújik a történetben és szerintem eléggé sablonos, hogy mi is fog történni, mindenesetre nem lövöm le a poént. Egy meglepő barátság is születik, amit személy szerint nagyon jó volt látni. Tetszett a film, de számomra nem egy újranézős kategóriáról van szó. A szereposztás is nagyon tetszett nekem, ugyanis és kifejezetten szeretem Noah Centineo-t, bár elég nehéz volt elvonatkoztatni attól a rengeteg szereptől, amit mostanában láttam tőle.


Az utolsó nyarunk

Talán ez a film állt legközelebb hozzám, hisz én is mint a film szereplői nemrég fejeztem be a középiskolát. A történet néhány fiatal barátról szól, akiknek beleláthatunk nagyjából az életükbe és, hogy hogyan alakítják a saját jövőjüket. Szerintem minden végzősnek tudom ezt ajánlani, hisz nagyon át lehet érezni a problémáikat, de persze nosztalgikus lehet az idősebbek számára is. Nekem azzal keltette fel a film az érdeklődésemet, hogy csomó olyan színész játszik benne, akiket láthattam már más szerepekben is, sőt nagyon meg is kedveltem őket. Eleinte nagyon szkeptikus voltam, ugyanis én cseppet sem kedvelem a több szálon futó történeteket, mert ha rossz a felépítés, akkor igazán össze tud zavarodni az ember. Ebben az esetben erről szó sincs, pusztán néhány szál cseppen sem izgatott, de persze azért a szokásos romantika jelen van itt is.

A tökéletes pasi

Ismét egy olyan filmet hoztam, amiben  Noah Centineo igen nagy szerepet kapott. Igazából talán köré is építhettem volna ezt a bejegyzést, de már mindegy! Itt egy olyan karaktert ismerhetünk meg személyében, akinek szüksége van pénzre, hogy főiskolára mehessen, így megtervez egy randi appot, ahol a randipartnerei eldönthetik, hogy éppen milyen személyisége legyen abban a pár órában. Emellett pedig összeismerkedik egy lánnyal, akivel egyre jobb kapcsolatuk lesz. Nem vártam túl sokat a történettől, mert mikor megnéztem pont egy kis limonádéra vágytam, de sajnos itt is azt kell, hogy mondjam, hogy annyira nem fogott meg. Sőt, most, amikor írom ezeket a sorokat rendesen meg kell erőltetnem magam, hogy mégis miről szólt az a sok perc, amit azzal töltöttem, hogy végignézzem.

Egy magányos tinédzser

Talán ez az első film, amivel eléggé hadilábon állok. A történet nagyon tetszene, mert szinte minden szála valósághű, de a főszereplő engem annyira nagyon irritált így finoman szólva, hogy azt alig tudok kifejezni. Az az igazság, hogy a színésznő miatt döntöttem úgy, hogy nekilátok ennek az alkotásnak, ugyanis Hailee Steinfeld szerepelt az egyik kedvenc filmemben is. Sajnos ezen a téren viszont csalódás volt, bár a karaktert szerintem nagyon jól hozza, azért az ilyen típusú emberek engem kikergetnek a világból. A lány, aki a főszereplőnk depresszióban szenved valószinűleg, ugyanis elvesztette az édesapját. Egy barátnője van, már kiskora óta és senki mással még a családjával sem találja a hangot, mindenkit utál és tényleg nem hajlandó egy helyzethez sem alkalmazkodni. Ami pozitívumot talán említeni tudnék, hogy igen nagy jellemfejlődést mutat a film talán utolsó húsz percére, amit öröm volt nézni, de valahogy nem tudnám azt mondani, hogy szívesen megnézném újból.


Koppint és kavarj

Mondtam én, hogy  a mai rész Noah Centineo-ról fog szólni. Ugyan ebben a filmben nem kapta meg a főszerepet igen nagy részben jelen van itt is. Kis idővel a középiskola után játszódik a történet, konkrétan az első pár egyetemi napot mutatja meg. A fiúk úgy gondolják, hogy készítenek egy appot, aminek az egyéjszakás kalandok az ihletője, hiszen úgy gondolják, hogy nem érdekli őket a partnerük neve, sőt semmi sem. Bár egy ideig nagyon jól fut ez az alkalmazás, a lányok rájönnek, hogy ez mennyire nem nekik való és a főszereplőnk is úgy dönt, hogy inkább az ő oldalukra áll és nekik készíti el a vágyott társkeresőt. Bár én úgy hittem végig, hogy a szerelmi szál itt el fog maradni, azért egy pár perc erejéig ide is becsempésztél, de ezt tényleg nem mondhatom egy nyálas tinidrámának, talán épp ezért is lóg ki egy kicsit a sorból. Mindenesetre én kedveltem, viszont másodszorra nem hiszem, hogy olyan nagy meglepetést tudna már tartogatni.

Nagyon remélem, hogy nem bánjátok, hogy ilyen lightos bejegyzés lett a mai, ti láttatok már ezek közül valamit? Ha igen, hogy tetszett?

You May Also Like

1 Comments

  1. Mindet imádom! Annyira jók, nekem a Kissing Booth is a kedvencem és a Fiúknak, akiket valaha szerettem 1 és 2 is :3

    VálaszTörlés