Áprilisi kedvencek

by - május 03, 2020


Ha az elmúlt hónapjaimat eseménytelenül jellemeztem, akkor ez a dolog áprilisban a tető fokára hágott. Konkrétan a tanulásról szóltak a napjaim, hisz már olyan közel kerültem az érettségihez, hogy szörnyen megrémített. Most konkrétan mondhatom azt, hogy igazán kutatnom kellett és igen nehéz is volt, főleg az elmúlt hónapokhoz képest. Ami viszont boldoggá tesz, hogy egyre jobban belejövök a dologba és egyre könnyebben tudom felismerni a legapróbb dolgokat is, amik örömmel töltenek el!

4 év
Ami talán a legnagyobb boldogsággal tölt el, de nem csak áprilisra visszatekintve, hanem az elmúlt évekre, az a barátom. Immáron belekezdtünk a negyedik közös évünkbe együtt, ami még mindig elmondhatatlanul hihetetlen. Nyilván nem minden pillanat felhőtlen, de összességében  az a fontos, hogy boldogok legyünk!


Szoba
Tudom, hogy a múlt bejegyzésben már említettem, de így áprilisra eléggé kiforrotta magát a dolog és már majdnem tökéletesen kész vagyunk. Konkrétan a szegélylécek hiányoznak, de már azok is itt vannak nálam, szóval már csak idő kérdése az egész!

Narancslekvár
A legnagyobb fejlődés mióta itthon vagyok az a főző és sütő tudományomon mutatkozik meg. Valahogy nagyon rákattantam a témára és szinte hetente elárasztom a családot valami újfajta sütivel, legutóbb pedig narancslekvárt főztünk az anyukámmal, ami csodásan sikerült, biztos lesz belőle ismétlés!


Bioderma
Ebben a hónapban sem marad el az elismerés, ugyanis a Bioderma csapata küldött nekem egy csoda csomagot, amiről a legutóbbi youtube videómban is beszéltem már nektek. Nagyon hálás vagyok nekik a támogatásért és hamarosan beszámolok nektek a termékekről is, ugyanis egy ideje már tesztelgetem őket.

Arc-, Test-, Hajápolás
Nagyon régen meséltem nektek itt a blogon arcápolási rutinról, de sajnos az idővel ez elkopott és annyira nem foglalkoztam a bőrömmel és a hajammal sem. A karantén idején erre is elkezdtem odafigyelni és bár nagyon lassan haladtam vele, mert nem akartam nagyon drasztikus változást egyszerre az ügyben, hisz akkor úgyis elhagytam volna, áprilisra minden változást nagyjából megszoktam és már csak elvétve felejtődnek el ezek a dolgok.


Sajnos az érettségire való felkészülés dominált ebben a hónapban, de jövő héten már túl leszek rajta és végre jöhetnek az izgalmasabb hétköznapok, avagy a mérhetetlen unatkozás!

You May Also Like

1 Comments