Netflixes sorozatajánló - Guilty Pleasure

by - május 06, 2020

Ennél a címnél találóbbat talán nem is találhattam volna, hisz ma egy olyan témát fogok boncolgatni, amit biztos nagyon sokat szeretnek, mégsem vallanák be a nagy nyilvánosság előtt. Én most megteszem, bár én ezt sosem titkoltam senki előtt, de azt sem mondanám, hogy túl büszke vagyok erre a szenvedélyemre. Ha választanom kellene, hogy egy romantikus vígjátékot nézek meg vagy egy reallity showt, akkor én szerintem az esetek nagy többségében a valóság show-k mellett döntenék. Tudom, hogy agysejtpusztító és néha én is csak a fejemet fogom, hogy úr isten, ezt meg, hogy lehet, de valahogy mindig visszatérek hozzájuk, mert teljesen be tudnak szippantani! Ma elhoztam nektek az öt kedvencemet, de persze rengeteg van még, ha pedig nem találnék semmit ami felkelti az érdeklődésemet, akkor rálesek TLC tévés csatornára, ott biztos találok valami kecsegtetőt!

Kondo Marie- Rakjunk rendet
Miután regisztráltam rögtön belekezdtem ebbe a sorozatba, mert akkoriban nagyon takarítgatós, rendrakós korszakomban voltam, azóta persze át lett alakítva a szobám és újbóli beköltözésnél minden tanácsot megfogadtam, volt amit magamra szabtam, mert tudom, hogy nekem az jobban beválik majd. Mindenesetre nagyon szerettem nézni ezt a sorozatot, talán ez az egyetlen, aminek talán még értelme is van. A történet igazából nem bonyolult, minden rész egy másik családról szól, akik megszenvedtek a gyűjtögetéssel és a rendrakással. Hozzájuk megy el Marie segíteni, mi pedig bepillantást nyerhetünk, hogyan is szépül meg a környezetük, emellett pedig rengeteg tippet kapunk mi is, hogyan érdemes bizonyos dolgainkat tárolni. Miután megnéztem, beszereztem az egyik könyvét is, így szerintem teljesen el tudtam sajátítani a rendrakási módszerét. Ha szeretnétek írok egy bejegyzést ebben a témában is, mert mióta egyszer rendet raktam, azóta nem igazán volt semmi felfordulás nálam, amit én nagyon pozitívan élek meg!


Love is blind
Aki előfizetett a netflixre, az biztos belefutott már ebbe a sorozatba, hisz még a toplistában is egész sokáig szép helyen szerepelt. A sorozat igazából egy tesztnek indult, ahol azt akarták kideríteni, hogy mennyire számít a külső, hogy látatlanban képesek e az emberek szerelembe esni egymással. A férfiak és nők kapszulákban ismerhették meg egymást, ahol nem láthatták a másikat csak hallhatták. Majd bizonyos idő után érzelmi kötelék alakult ki közöttük, viszont ha látni is szerették volna a választottjukat, akkor el kellett jegyezniük egymást. Így alakultak meg a párjaink, akik kaptam egy kis időt az ismerkedésre, majd visszadobták őket az életbe, hogy mennyire áll biztos lábakon a kapcsolatuk. A sorozat végén pedig kiderült, hogy melyik párok azok, akik az oltáron túl is együtt maradnak. Én személy szerint nagyon szerettem nézni, mert tele volt izgalommal, romantikával, vitákkal, harcokkal, valahogy teljesen magával szippantott.


The Circle
Ismét egy kísérlet jellegű sorozat, ami a social media veszélyeire hívja fel a figyelmet. A történet elején beköltöztetnek néhány embert egy panelbe, de mindenki saját kis lakrészt kap, ugyanis nem találkozhatnak egymással. Ezután pedig mindenkinek el kell készítenie a social media fiókját, igen ám, de itt jön a csavar, ugyanis nem kötelező mindenkinek magát adnia. Természetesen élnek is néhányan a lehetőséggel és elkezdenek ismerkedni egymással. Feladatokat kapnak, amiben értékelniük kell a másikat és időnként kiszavaznak tőlük embereket. A kiesettek meglátogathatják egy társukat majd később fel is fedik igazi valójukat. A végén egy nyertes van, akivel a legtöbben tudtak szimpatizálni. Nagyon szerettem ezt a sorozatot, mert tényleg leírja a mai világunkat, hisz szinte már mindenki a social medián éli az életét. Nem mondanám, hogy nem volt trash, de szerintem bőven tanulni is lehetett belőle.


Ellenállhatatlan kísértés
Talán ez lesz ami, ami sokakat megbotránkoztat. Először én sem igazán értettem az egészet, hogy mit lehet benne szeretni, de idővel igazán szórakoztatónak találtam. Talán leginkább a Love Island-hez tudnám hasonlítani, mivel itt is a szerelmet keresik az szereplőink, viszont van a történetben egy kis csavar. Nem érhetnek egymáshoz úgy, csak ha engedélyt kapnak rá, természetesen ebből alakulnak ki viták és minden más. Ráadásul minden romantikus vagy szexuális érintkezés után a nyeremény összegéből is veszítenek, ami még feszültebbé teszi a helyzetüket. A lényege az egésznek, hogy olyan embereket zártak össze, akik nem a tartós kapcsolatok hívei, s itt próbálják őket rábírni arra különböző feladatok segítségével, hogy ezen változtassanak.


Feleségek luxuskivitelben
És egy kakukktojás a végére, hisz ez nem netflixes sorozat, sőt magyar is. Az eddigi évadokat nagyon szerettem, így rettenetesen vártam, hogy a mostani is elkezdődjön. Bár nagyon sokszor megbotránkozom és néha el sem tudom képzelni, hogy ez a mennyiségű pénzköltés milyen érzés lehet, valahogy mégis beszippantott. Eleinte nagyon sok szereplőt nem szerettem, de ez is megváltozott mostanra. Bár még csak három rész van kint a mostani, harmadik évadból muszáj vagyok megemlíteni nektek. A történet igazából néhány hölgy életét mutatja be, akik úgymond "luxus feleségek", bár nem mindenkinek van férje. Természetesen itt is rengeteg dráma van és ármánykodás, de talán ezt is szeretem benne annyira!


Ti szeretitek a hasonló sorozatokat? Láttátok valamelyiket?

You May Also Like

0 Comments