Bioderma termékek az arcápolásomban

by - június 17, 2020


Mostanában az életemben nagy figyelmet szentelek az arcápolásomra és ha a bloggeres tevékenységemet is figyelemmel kíséritek, akkor nem fog titeket meglepetésként érni, ha azt mondom, hogy itt is nagyon szeretem megosztani a tapasztalataimat. Az elmúlt időben nagyon sok témát érintettem már az arcápolási rutinomban, ilyen például az a pár arcmaszk teszt, amikkel hetek óta bombázlak titeket. Ma is megmaradunk ennél a beauty vonalnál, viszont számomra egy sokkal de sokkal fontosabb témát érintek. 

Nem csak, hogy új termékeket próbáltam most ki, hanem egy új márkát is. A Biodermával nem ez volt az első tapasztalatom, de az arckrémeikkel annál inkább. Régebben szerencsém volt és kipróbálhattam az ikonikus micellás vizüket, amiért mindenki odáig van. Én sem csalódtam benne, így azt is nyugodt szívvel tudom ajánlani bármelyikőtöknek.

Ma három olyan termékkel érkeztem, amiket a Biodermától kaptam. Voltak olyan kedvesek és kifejezetten az én problémámra összegyűjtötték nekem ezeket a szuper kencéket, hogy lehetőségem legyen nekem is kipróbálni őket és bemutatni nektek. Aki szemfüles volt az utóbbi időben, az sejthette, hogy fog érkezni egy ilyen bejegyzés, hisz két videómban ( ide és ide kattintva megnézhetitek őket) is említettem már a márkát.

A legnagyobb kedvencem, amivel a sort is nyitnám, az nem más, mint egy arckrém. Bár a leírása alapján nem egy kifejezetten száraz bőrre tervezett termékről van szó, az én arcomnak mostanában úgysincs akkora szüksége a táplálásra, mint télen.

Ha egy dolgot kellene kiemelnem ezek közül a termékek közül, akkor erre tenném le a voksom. Az állaga nagyon kellemes, ha meg kéne fogalmaznom, akkor a zselés és a krémes közé tudnám behatárolni. Nagyon könnyen beszívódik a bőrömbe és nem hagy maga után egy minimális ragacsos érzetet sem. 

Annak ellenére, hogy a videóban azt említettem, hogy nappali arckrémként használom, ez mára egy kicsit megváltozott. Valamiért mindig az esti órákban nyúlok hozzá, talán mert mindig ott van mellettem az éjjeli szekrényemen, vagy mert annyira kellemes, megnyugtató illata van, hogy ettől mindig könnyebben is alszom el.

Amit talán a legjobban kedvelek benne, az a kiszerelése. Nagyon szeretem az ilyen fajta krémeket és az, hogy pumpás az adagolója, az csak megkönnyíti a dolgom vele. Az elején, mint minden ilyen terméknél, nehezen indult be. Nagyon féltem, hogy megfelelő mennyiséget fog e adagolni számomra, de a félelmem alaptalan volt, hisz két pumpa elegendő mennyiség az egész arcomra. 
 
A második termék, ami hozzám került tesztelésre, az egy pórusösszehúzó krém. Mint már sokszor meséltem, nekem ez igen nagy problémát jelent nekem, így szeretek olyan termékekkel kísérletezni, amik hasznomra válhatnak ebben a témában. Ezt a krémet reggel, sminkelés előtt szoktam használni, mert ilyenkor érzem a legfontosabbnak, hogy a pórusaim ne látszódjanak. Nagyon jól hasznomra válik, ugyanis tényleg elbánik ezzel a problémámmal és tökéletes nappali arcápolónak is bizonyult.

Az állagát egy kicsit közelebb érzem a zselés formulához, de ez sem kellemetlen érzés. Nagyon könnyű vele dolgozni és nagyon jól megtapad rajta a smink is, de ez semmiképpen nem jelenti azt, hogy ragacsossá válik tőle az arcom. Talán negatívumként csak azt tudnám megemlíteni, hogy a bőröm ezt a terméket éjszakára egy kicsit kevésnek érezte, ezért is cseréltem ki a posztban szereplő párjával.

Az illat ebben az esetben is tisztaságra és nyugalomra emlékeztet, így a reggeleim is kiegyensúlyozottan indulhatnak. A végeredmény pedig egy puha arc, rajta a szépen simuló sminkkel.
Utoljára pedig számomra legnagyobb kihívást jelentő problémára érkezett egy termék, méghozzá egy ajakápoló. Itt is a szokásosat tudom elmondani, kissé zselésebb állag, megnyugtató illat. 

Az én szám eléggé nehéz eset, így nem vártam sokat ettől a terméktől, hisz hosszú távon még semmi megoldást nem találtam. Mivel szeretek egyszerre több terméket használni, hiszen tudom jól, hogy egy nem éri el a kívánt hatást, így sokat gondolkodtam, hogy végül, hogyan is teszteljem ebben az esetben. Végül arra jutottam, hogy csak önmagában próbálgatom és azt kaptam tőle amit vártam. Rendbe hozta a számat, de mivel nagyon gyorsan beszívódott esténként, így reggelre már nem az a puhaság várt rám, mint ahogy lefeküdtem. Ennek ellenére még mindig kiemelkedő munkát végzett, amilyet kevés társa képes. Akiknek kicsit kevésbé problémás ajkai vannak, annak az illetőnek nagyon tudom ajánlani!

Bár a termékeket a Bioderma csapatáról kaptam, minden amit itt olvashattok az az én őszinte véleményem. A termékek közel két hónapos tesztelésen estek át, így szerintem eléggé releváns véleményt olvashattok róluk. 

A támogatást nagyon köszönöm a Bioderma csapatának, nagyon remélem nem ez lesz az utolsó közös munkánk, mivel én nagyon élveztem minden percét!
 

You May Also Like

1 Comments

  1. Szuper termékek lehetnek! :) A Bioderma mindig nagyon ügyel arra, hogy olyan termékeket készítsen, amik a vásárlóik szükségleteit kielégítik!

    VálaszTörlés