VLOG: Tihanyi Levendula Fesztivál

by - június 14, 2020



Az egész heti rossz idő ellenére, mi úgy döntöttünk, hogy a hétvégét a Balaton partján töltjük, s nem is akár hol, hanem Tihanyban, hisz ettől a hétvégétől elkezdődött a Tihanyi Levendula Fesztivál! Reggel hatkor útnak is indultunk, hogy biztos időben odaérjünk a Balaton parti félszigetre. Az utat kocsival tettük meg, így gond nélkül és egész gyorsan odaértünk. Szinte mindenkit megelőzve érkeztünk a városkába, így szinte üresen, az üzletek nyitása előtt járhattuk végig, a csendes, nyugodt és üres várost. Ez is nagyszerű élmény volt, viszont miután megnyitottak az üzletek, egy csodás levendula áradat fogadott minket.

Én tipikusan az az ember vagyok, aki egyszerűen elájult a szép és édes dolgoktól. Itt sem volt ez másképp. Rengeteg árus és rengeteg portéka van ezekben a napokban jelen a városban és aranyosabbnál aranyosabb dolgokkal kecsegtetik a szemeket. Nem szerettem volna minden csodának elcsábulni, hisz nagyon sok dologra nincs is egyáltalán szükségem, s amúgy is, a tavalyi levendula mezős látogatásunk alkalmával nagyon sok mindent tudtunk már beszerezni, ennek ellenére nagyon sok mindent a szívembe zártam. Amit viszont mindenhonnan hozok, az a hűtőmágnes, így ez most sem maradhatott el, egy csodás levendulás darabot szereztem be!

A sok csecsebecse mellett azonban voltak hasznos dolgok is. Rengeteg csodás szappan, kézkrém és szépségápolási termék is jelen volt, amik igen nagy kísértést okoztak, talán ezekkel volt a legnehezebb dolgom. Viszont a rengeteg finomság megvételét és megkóstolását is nagyon nehezen tudtuk megállni. Így hát hazahoztunk egy csupor levendulás mézet, egy üveg levendulás szörpöt, sört. A fagyi sem maradhatott ki, ehhez pedig Tihany legjobb fagyizójába látogattunk el, ahol természetesen én levendulás ízesítésűt választottam, ez után pedig egy levendulás kávéra is beadtam a derekam.
A legfőbb dolog, ami számunkra nagyon fontos lett volna, az a Szedd magad levendula program volt. Sajnos ez csak a hónap közepétől indul, így konkrét levendula csokor nélkül indultunk neki a hazaútnak, de szerencsénk volt és a levendulamezőn azért sikerült néhány fotót készítenünk, a még csak félig kinyílt virágok között.
Erről a napról egy videót is készítettem, mert úgy vettem észre, hogy nagyon szeretitek a vlogokat. Úgy gondoltam, hogy ezt a kirándulást is nagyon szeretni fogjátok, így kis nehézségek árán, de elkészítettem nektek ezt a videót is, ahol kicsit más szemszögből láthatjátok ezt a csodás várost!

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket és ti is ellátogattok erre a csodás helyre!

You May Also Like

0 Comments