Organic Shop - Cukros testradír "Provance-i citromfű"

by - június 10, 2020


Ezermilliárd bejegyzésem készült már arról, hogy nekem mennyire száraz a bőröm és, hogy mennyi problémába ütközöm emiatt. Ellenben eddig nagyon kevés szó esett a testemről, sokkal inkább az arcbőrömre fókuszáltam, legalábbis itt a blogon.

Azt kell tudni rólam, hogy nekem tényleg igazán száraz bőröm van, amin egymagában a testápolók nem segítenek, ezért is ruháztam be erre a testradírra. Amikor a dm polcain nézelődtem, nem volt konkrét tervem, hogy mivel fogok hazatérni, csak szerettem volna megoldást találni a problémámra. Köztudott, hogy nagyon szeretem a drogériák saját márkás termékeit, de időnként szeretek új dolgokkal is kísérletezni. Ami talán efelé a termék felé húzott, az az illata volt. 


Nem sok testradírt használtam eddig az életemben, így nagyon viszonyítási alapom sincs ezen a téren. Ennek a terméknek az állaga viszont nagyon megfogott. A sűrű és a lágy között található, talán jobban nem lehet leírni. A szemcsék benne nem is kicsik és nem is nagyon, tehát ezen a téren is tökéletes. Nem karcolják a bőrt, hanem kellemesen radíroznak, és szégyenszemre azt is meg tudom erősíteni, hogy tényleg cukordarabokból áll.

A kedvencem persze az illata, így szinte minden zuhanyzás alkalmával szívesen használnám, de sajnos ahhoz túl érzékeny a bőröm, tehát ezt nem tehetem meg, viszont amikor arra járok, akkor mindig megszaglászom, mert egyszerűen mennyei. Mint egy isteni nyári, friss, citrusos üdítő.

A kiszerelésébe tudnék egyedül belekötni, ugyanis én nem igazán szeretem az ilyen tégelyes kiszereléseket, de ez legyen a legnagyobb gond, hisz ár érték arányban nagyon is megéri. Nagyon ajánlom így nyáron, ha sima és puha bőrre vágytok! 

Ti szoktatok testradírokat használni? Melyik illatot preferáljátok a legjobban?

You May Also Like

0 Comments