4 éves a blogom!

by - augusztus 29, 2020


Attól szép egy születésnap, hogy minden számot egyszer élünk meg életünk során. Természetesen ez alól kivételnek számítok a többi blogger társammal együtt, hisz mi ha nagyon szeretnénk, szinte az összes születésnapunkat megünnepelhetjük újra, hála a blogjainknak!

Ha az emlékezetem nem csal, akkor tavaly kimaradt a nagy ünneplés, s van is egy sejtésem, hogy mi volt ennek az oka. Idén viszont egész nyáron erre az egy napra készültem, mivel ebben az évben konkrétan berobbant a mindennapjaimba a blog és illő lenne tisztességesen megünnepelni azt, hogy még egy évvel idősebb lett!

Elcsépelt lenne azt mondani, hogy nagyon sok minden történt, mivel ez cseppet sem lenne igaz. Eltelt majdnem fél év úgy, hogy csak nyaralgatni jártam fel a blogra, amire biztos szükségem volt, de az a helyzet, hogy jobb itt lenni és írni, megosztani a tapasztalataimat. Viszont így is egy igen szép bejegyzésszámot tudhatok magam mögött, aminek a nagy része az január óta gyűlt össze. Úgy érzem, mióta aktívabb vagyok, azóta ti is szívesebben vagytok itt velem, látszik ez a kommentek és a megtekintések számában is. Természetesen a munkámnak gyümölcse is volt, hiszen volt pár márka, akik bizalmat szavaztak nekem.

 

Hogy mi várható a jövőben? Még sok bejegyzés és videó! Ugyanis ebbe is belevágtam a fejszémet és mérhetetlenül élvezem a folyamatot, bár elég sok időmet felemészti! A terveim között van, hogy ezt úgy folytassam, mint az elmúlt nyolc hónapban, szeretnék most már nem eltűnni. Ígérni nem nagyon ígérhetek, mert nem tudom mit hoz az élet, nem tudom, hogy lesz e még márka, akiknek szimpatikussá válok, nem tudom megmarad e az érdeklődési köröm ezen a vonalon. Azt viszont tudom, hogy írni szeretek és szeretem ezt a helyet, amit olyan nehezen felépítettem, tehát egy darabig tuti maradok még!

Remélem nem bánjátok, hogy ez a bejegyzés olyan "más" lett. Kicsit nosztalgikus hangulatba kerültem, de nem szeretném oldalakon keresztül taglalni, hogy mi mindent köszönhetek a blognak, ráadásul erről készült egy külön bejegyzés is!

Ha van kedvetek tartsatok velem, hogy együtt éljük meg a blog ötödik szülinapját is! Köszönöm, hogy eddig velem voltatok! 

Lilla 

You May Also Like

1 Comments

  1. Elolvadtam ezektől a képektől! Csodálatosak vagytok a kis bloggal együtt! 💚💚🥰🌸🌸

    VálaszTörlés