APIVITA Express ránctalanító arcmaszk

by - augusztus 26, 2020

Már hónapok teltek el azóta, hogy sikerült megkaparintanom a Krémmánia Beauty Boxát, amiből rengeteg új márkát és terméket ismerhettem meg. A mai bejegyzésem főszereplője is egy ilyen márka, ugyanis sosem próbáltam Apivita termékeket ezelőtt, bár hallani már hallottam róla. A videóban elmondtam, hogy egy arcmaszkot rejtett a doboz, amivel kapcsolatban vegyes érzelmeim voltak, de most lerántom a leplet arról, hogy mit is gondolok róla miután kipróbáltam!

 

Természetesen mindenekelőtt utánanéztem egy kicsit a márkának is, ugyanis én szeretem tudni, hogy "kikkel van dolgom" és mégis milyen márka mellé állok be, ha esetleg szeretem a termékeiket és ajánlom nektek. Szerencsémre az oldaluk nagyon könnyen kezelhető és minden információ könnyen megtalálható rajta, így derült ki az, hogy természetes hatóanyagokból dolgoznak és a termékeik teljes mértékben kiegészítik egymást. Néhány fontos információt is kiemelnek, például, hogy melyek azok az összetevők, amiket nem tartalmaznak a termékeik, és hogy 85-100%-ban természetes összetevőket használnak. Az életútjuk során pedig az is kiderül, hogy a márka neve a méh szóból ered, ugyanis az ő általuk készített méhészeti termékeket is felhasználják. 

Néhány véleményben azt olvastam, hogy nagyon erős illata van, nagyon furcsálltam ezt, mivel én cseppet sem vélném ezt erősnek, számomra kellemes volt, cseppet sem erős, s én aztán nagyon ki vagyok élezve az illatokra. Az állaga nagyon krémes, s van benne néhány kisebb gömb alakú szemcse, amiknek nem igazán érzékelem a funkcióját. Sajnos a felkenése után kicsit csípett-égetett, de számomra cseppet sem volt ez az érzés zavaró, így az írt tíz percet készségesen ki tudtam várni. 


Miután lemostam a terméket az arcomról, nem maradt utána ragacsos vagy kellemetlen érzés. Az arcom kellemes és puha volt, semmilyen allergiás reakciót nem váltott ki nálam, sőt az arcom még piros sem lett miatta. Pár nappal később is érzékeltem ezt a puhaságot az arcomon, így teljesen elégedett vagyok vele. Sajnos az eredeti célja, hogy kisimítja a ráncokat valószínűleg nálam nem működtek, ugyanis a bőröm még elég fiatal ahhoz, hogy ezzel meg kelljen küzdenem.

Összességében nem volt egy rossz termék, de nem lesz a kedvencem. Biztos vagyok benne, hogy a márkától fogok még vásárolni, mert nagyon tetszik, amit ők képviselnek, de abban is biztos leszek, hogy nem ez a termék lesz az, viszont mást nagyon szívesen tesztelnék tőlük!

 

Ti próbáltátok már a márkát? Szeretitek az arcmaszkokat?

You May Also Like

0 Comments