O'dore Solid Perfume teszt

by - augusztus 23, 2020

Bár már rengeteg szépségápolási termékről esett szó az elmúlt években, egy dolgot azonban sosem emeltem ki nektek külön, pedig nem csak az én életem szerves része, hanem szinte mindenkié, ez pedig nem más, mint a parfümök. Azon szerencsések közé tartozom, akik megismerhettek egy Magyarországon újonnan debütáló márkát, s az ő parfümjeiket, pontosabban egy általam kiválasztott darabot. Ma ezzel készültem nektek, ugyanis egy olyan márkát ismerhettem meg, akik nagyon hiánypótlóak a magyar piacon!

 

Az O'dore, mint márka, nagyon szimpatikus lett nekem az első pillanattól kezdve, hisz nagyon szép ügyek mellett állnak ki és fontos nekik a Földünk védelme is! Nem csak az emelném ki, hogy vegán a márka, s állatkísérlet mentes, és kézzel készítik a termékeiket, s még az alkohol intoleranciájú emberek is használhatják, de még a környezetvédelem mellett is kiállnak, hisz ökológia csomagolásban árulják a termékeiket.

A környezetbarát csomagolás nem csak a termék borításában merül ki, hanem amit a futártól átveszünk "zacskó" is 100%-ban lebomló anyagból készült. A parfüm papírcsomagolásban érkezik, értendő ez a kis dobozkán keresztül egészen a parfüm dobozáig, ezzel támogatva a műanyagszennyezés, és az ökolábnyomuk csökkenését

 

Ha ezek a lépések még nem lennének elegek, akkor is tud a márka újat mutatni nekünk, ugyanis csatlakoztak az Eco - packing Allience kezdeményezéshez, azaz minden parfüm megvásárlásával és a környezetbarát csomagolással hozzájárulhatunk a globális erdősítéshez. Szerintem ez végtelenül szép dolog és nagyon vártam már, hogy egy márka teljes vállszélességgel kiálljon a környezetünk védelme mellett!

A parfüm maga a fent leírtak szerint szilárd halmazállapotú, így lehetséges a papír alapú csomagolás is. Mivel még csak most debütáltak országunkban, így eddig csak három illat található meg náluk, amelyek közül én a Flower Rain-t választottam a leírása alapján. Rólam tudni kell, hogy nem vagyok, nagy rajongója semmiféle parfümnek, ugyanis rettenetesen migrénes vagyok és nagyon nehezen bírom az erős illatokat, talán az erre vonatkozó kitétellel vett meg engem az illat teljesen. Meseszépen fogalmaztak!


A parfüm 14g/24g és akár 20%-ban tartalmazhat illóolajokat. Emellett használata körülbelül 500 alkalomra elég, ami így eszméletlenül soknak hangzik, így biztos sokáig élvezhetjük az illatát. A használata leginkább nyakon és karon ajánlott, talán még a hajlatokban érhetünk el vele hasonló hatást. A legfontosabb azonban, hogy milyen a viselése? El kell mondjam, hogy lassan egy hete tesztelgetem és semmi gondom nem volt vele. Nem hagy maga után zsíros, ragacsos érzetet, nem foltozza össze a ruhát. Emellett pedig tartós, legalábbis az én bőrömön nagyon is az.

Én összességében nagyon megszerettem ezt a kis terméket, mivel végtelenül praktikus, nem folyt ki utazás közben és nem is szakadt le a vállam a kiszerelésének hála! Szerintem nagyon megéri kipróbálni az egyik terméküket, én biztos vagyok benne, hogyha ez elfogy, akkor újra fogom venni!

 

A legjobb hír pedig, hogy a cég nem csak rám, hanem rátok is gondolt, így létrehoztunk nektek egy kedvezménykódot (LILLALIA), aminek a felhasználásával 20% kedvezményt kaptok az oldalon. Ezen felül ha felkeltette az érdeklődéseteket ez a bejegyzés, akkor látogassatok el a weboldalukra, facebook oldalukra és az instagramjukra is, hogy ne maradjatok le a legújabb híreikről!

A végére pedig beszúrom nektek a bejegyzéshez készült videót is, hátha ezzel még inkább meggyőzlek titeket!

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés! Ti mit gondoltok a márkáról? Ki fogjátok próbálni a termékeiket?

*A terméket tesztelésre kaptam a márkától!

 

You May Also Like

0 Comments