Kedvencek júliusból

by - augusztus 05, 2020


Olyan gyorsan telnek a napok, hogy szinte alig tudom a lépést tartani velük. Ez a hónap is úgy elment, hogy észre sem vettem. Az a helyzet, hogy mindig ezt mondom, de most nagyon ezt is érzem, hisz a kis naptáramban alig találtam valamit, amit itt megoszthatnék veletek. Természetesen ez nem a hónap eseménytelenségének a hiánya, pusztán alig került a kezembe ez a kis könyv.

Megérkezett a Bonprix csomagom másik fele...

aminek eszméletlenül örültem, hiszen most tényleg sikerült nagyon betalálnom ezzel a ruhával! Nagyon nem akarok itt most spoilerezni, hisz az előző előtti bejegyzésemben órákat áradoztam. Ha IDE kattintotok, akkor meg is nézhetitek!


Utazás, utazás, utazás!

Bizony, ebben a hónapban sem maradtak el a túrázások, amikről még videókat is készítettem, szóval, ha ezekre is kíváncsiak vagytok, akkor a hozzájuk tartozó bejegyzéseket IDE és IDE kattintva eléritek, a videókat viszont IDE és IDE kattintva találjátok!

Nincs is jobb egy jó utazásnál nem? Ti merre jártatok a múlt hónapban? Tudnátok még augusztusra pár helyet ajánlani nekünk?

Vettünk egy új autót!

Ezt a pontot nem szeretném annyira kifejteni nektek, ugyanis készülöm feldolgozni ezt a témát valahogyan, csak még nem tudom, hogy írásos vagy videós formában lenne a legideálisabb, mindenesetre készüljetek egy ilyesmi jellegű bejegyzésre tőle. Ha viszont csak az autót nézzük, akkor egyszerűen csodálatos, éppen ideje volt a váltásnak és szerintem nagyon jól sikerült. Mázlisták voltunk ezen a téren nagyon!


Az első instagramos együttműködésem

Sosem az instagram volt az első számú profilom, ezért is lepett meg engem nagyon, amikor éppen ott keresett meg egy márka, hogy dolgozzak velük együtt. Így került hozzám két csuda zokni, amiket a mai napig nagyon szívesen hordok a hidegebb időben. Csekkoljátok le ezeket a képeimet, szerintem nagyon kreatívak lettek!

Nyereményjáték!

Itt még nem zengtem be nektek a nagy hírt, hogy nyereményjátékot indítottam az instagram oldalamon, annak hála, hogy lassan négy éves lesz a blog! A helyzet az, hogy a játék vasárnap éjfélig tart, szóval, ha szeretnétek beszállni, akkor siessetek!

*A terméket pedig nagyon köszönöm a Soins Natúr Kozmetikumok csapatának!



Tudom, hogy a legtöbb dologról már értesültetek a blogon vagy más felületeken, de szerintem sosem baj, ha így összeszedve is elmondom, hogy mi is történt velem az elmúlt időben.

You May Also Like

1 Comments