VIDEÓ: Élmények a győri állatkertből!

by - szeptember 13, 2020

Az utazás szeretete a nyár végével sem múlt el, ezért is keltünk útnak az iskola előtti utolsó héten és látogattuk meg a győri állatkertet. Én személy szerint nagyon szeretem az állatkerteket, tudom, hogy most sok állatvédő megkövez, de fogalmam sincs, hogy mikor kerülhetnék ilyen állatokhoz közel, ha nem állna fenn ez a lehetőség. Emellett pedig bízom abban, hogy az állatok szerető és gondoskodó kezekben vannak!

Bár az odaút nem volt a legrövidebb, azért nagyon élveztem, hisz egy kicsit kizökkentett a pótfelvételis ponthatárok eszeveszett várásából. Nagyon jó érzés volt, hogy egy kicsit szabadabb lehetek és minden stresszt kizárhatok, így tényleg nagyon élveztem ezt a túrát.

A győri állatkertről azt kell tudni, hogy nem terül el olyan nagy területen, mint a fővárosunkban lévő, de annál inkább izgalmas! Rengeteg interaktív programjuk van, nagyon közeli betekintést engednek az állataikhoz, s náluk végre láthattam fehér tigrist és oroszlánt is!

Nem szeretném feltétlen lelőni a poénokat, így beszéljenek helyettem a képek és a szokásos vasárnapi videóm!

Ha esetleg lenne kedvetek még velem tartani, akkor iratkozzatok fel a csatornámra!

 Köszönöm, hogy itt voltatok, szerdán találkozunk!

You May Also Like

1 Comments