Viszlát nyár! - 2020 különleges nyara

by - szeptember 09, 2020

Ez a nyár bár cseppet sem volt a megszokott eléggé gyorsan elrepült. Szerintem minden diák szájából ez hangzik el minden évben, de az a helyzet, hogy tényleg így is érezzük. Nem hiszem, hogy nagyon sokunk vágyakozik a szeptemberi iskolakezdésre, bár az idei évben azért biztos mindenkinek hiányoztak a barátok és talán még az iskola falai is, azért szerintem mára sokaknak elég volt, főleg nekünk egyetemistáknak a hibrid rendszer miatt.

Teljesen felidézni sem tudom, hogy mennyi minden történt velem ebben a három hónapban. Az biztos, hogy az írásbeli érettségi után óriási szünetet kaptam, amiben azt sem tudtam mihez kezdjek és még az önkéntes karanténomnak is véget vetettem, így egy fél év után egy fotózás erejénél több ideig is láthattam napfényt.

Nagyon sok helyre utaztam idén a családdal, de nyaralni sehová nem mentünk, csupán egy-egy napra, ugyanis én még mindig nagyon féktem anyukámat. Ennek ellenére szerintem minden ilyen rövidke kiruccanás nagyon jó volt és ezeknek hála rengeteg vlog és bejegyzés született a blogra.

Ha már a blognál tartunk, akkor mindképpen kiemelném, hogy sikerült néhány márkával együtt dolgoznom, ami miatt nagyon boldog vagyok. Természetesen van negatív élményem is ezen a téren, de az nem ide tartozik. A kinézet is megváltozott hála Fanni barátnőmnek, innen is köszönet neki! Emellett pedig sikeresen végigvittem a nyarat heti egy videóval és bejegyzéssel, ami szerintem szuper!

Most pedig az következik, hogy felkészülök arra ami ősszel rám vár, ugyanis rengeteg új inger és érzés vesz most körül, amik remélem jó hatással lesznek rám! 

You May Also Like

1 Comments

  1. Nagyon klassz lett ez a poszt Drága! Mesterien állítottad össze a mood boardokat, amit öröm volt néznem a reggeli vonat úton! :P <3

    VálaszTörlés