Bonprix - Tevebarna álom

by - november 13, 2020


Még a tavalyi télen szerettem bele ebbe a fazonú pulcsiba, ahol a nyakánál cipzáros rész van. Akkor nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen jött a tavasz és inkább arra koncentráltam. Idén viszont egész ősszel ezt a fazont kerestem, míg rá nem bukkantam a Bonprix instagram oldalán. El sem hiszitek, hogy milyen sok időbe telt nekem az, hogy megtaláljam ezt a darabot, ugyanis ott semmi információ nem volt róla. Egy napon azonban suliba menet megtaláltam a webshopban és egy pillanatig sem vártam, betettem a kosaramba és máris leadtam a rendelést.

Szerintem a három darab közül ez az, amit a legtöbbször sikerült hordanom. Bár ódákat zengtem az előző pulcsiról is, talán ez még azt is felülmúlja nekem, de szerintem a képek is beszélnek helyettem! A színe tökéletes, hiszen ilyen árnyalatú pulcsim nincs is, de szerintem nagyon illik hozzám, legalábbis nagyon tetszik magamon. A hosszától kicsit féltem, mert a kép alapján én arra számítottam, hogy hosszabb lesz, de itt is látszik, hogy tökéletes a hosszúsága. Azt hiszem az idei időszakra is meg lett a kedvenc darabom, kár, hogy most nem tudom sehova felvenni. 

 pulcsi: Bonprix / nadrág: Stardivarius / bakancs: Deichmann 


You May Also Like

0 Comments