Bonprix - Teddy Pulcsi

by - november 11, 2020

Az ősz és tél a számomra öltözködés szempontjából nagyon izgalmas tud lenni, ellenben egy olyan napon, amikor rohannom kell vagy hajnalok hajnalán kellene kitalálnom, hogy mégis mit szeretnék felvenni az mindig nehéz. Ilyenkor sikerül mindig egy iszonyatosan unalmas farmer-pulcsi kombót magamra kapnom, amire a nap közepén eszmélek rá, s kezdem egy kicsit unalmas megítélni az aznapi szettem. 

Ilyen szellemben válogattam most a Bonprix oldalán, szerettem volna egy kicsit feldobni a mindennapjaimat pár új pulcsival. Őszinte leszek, nem kellett órákat böngésznem, mert ez a darab azonnal felkeltette az érdeklődésemet, így automatikusan be is került a kosaramba és semmi pénzért nem hagytam volna ott.

Talán ezt a darabot vártam a legjobban a rendelésből, mert azt éreztem, hogy maximálisan az én stílusomat tükrözi és egy farmerrel sem fogom slamposnak és unalmasnak érezni a szettem egy unalmasabb hétköznapon sem. Amikor megérkezett akkor úgy bontottam ki a csomagot, mint egy kislány, akihez megérkezett a Jézuska a régen várt ajándékával, s első tapintásra azt kellett megállapítanom, hogy nem csak, hogy nagyon vagány ruhadarabról van szó, hanem iszonyatosan puháról is, emiatt pedig iszonyat melegnek is bizonyult még a fotózás alkalmával is, pedig egy elég hűvös napot sikerült kifognunk.

Most, hogy kicsit érdekesebb legyen, az új és tőlem nagyon szokatlan bézs nadrágommal kombináltam és a szetthez tökéletesen illő szintén új kis bakancsommal. Azt kell, hogy mondjam, hogy szörnyen jól éreztem magam ebben a szettben, igaz egy esős napra nem ajánlanám a nadrágot, de a felső akkor is tökéletes választás. Az anyaga sem túl vastag, így kényelmesen lehet benne mozogni, a nyaka pedig garbós, így sálat sem kell vennünk. Ami talán egy kis negatívum, hogy nagyon szoros a nyakrésze, és én sajnos nem kedvelem annyira a garbós megoldást, sőt inkább nehezen viselem, de ezt idővel megszoktam.

Összességében szerintem az egyik legjobb darab erre az őszre és télre, s bár most ismét beállt a karantén sokaknál, szerintem képeken is szuperül mutat, ha valakinek ez szempont!

  pulcsi: Bonprix / nadrág: Bershka / bakancs: Deichmann  
 

 




You May Also Like

0 Comments