BONPRIX - GARBÓ RUHA

by - január 27, 2022

Mint az előző bejegyzésben említettem, 2022 az újdonságok és a komfortzónából kilépés éve lesz. Így ezt a ruhát sem hagyhattam a webshopban. Ismét egy Bonprix darab, amin már nagyon rég óta gondolkodtam. Egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy a garbó részét elviselem e, ugyanis rólam azt tudni kell, hogy ezekkel a ruhadarabokkal nagyon hadilábon állok. Emellett féltem, hogy a magasságomhoz sem fog passzolni, hogy mivel veszem fel, hova veszem fel stb. Végül mégis megrendeltem és imádom. Nagyon szeretem, hogy ilyen üzletasszonyos vibe-om lesz tőle. Igazából még kivetnivalóm sincsen, hiszen a színe is tökéletes! Az anyaga is és bár féltem, hogy nagyon fázni fogok benne, de cseppet sem!

 
*A bejegyzésben szereplő szoknyát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért cserébe. 

You May Also Like

0 Comments