BONPRIX - OPTIMIST

by - január 27, 2022

2022-ben szeretnék egy kicsit kilépni a komfort zónámból, ennek érdekében pedig megrendeltem a Bonprix csapatától ezt a ruhát, ami két pontot is kipipál azok közül, amik a komfort zónámon kívül esik. Az egyik a színe, bár hihetetlenül tetszik, azt hiszem még mindig komfortosabb lenne feketében, ennek ellenére szerintem nagyon jól áll és biztos vagyok benne, hogy a későbbiekben is imádni fogom. A másik pedig, hogy ruha. Ha a hétköznapokon is láthatnátok, akkor tudnátok, hogy az esetek több mint 90%-ban én csakis nadrágot hordok, de nagyon szeretnék ezen változtatni. Szeretném végre elfogadni magam és nem szorongni azon sem, hogy túl sokat mutathatok ha esetleg kisebb balesetek történnek.

Az anyaga nagyon jó, annyira puha belül, hogy el sem tudom mondani, ennek köszönhetően meleg is. Nagyon szerettem volna valami ilyesmi ruhadarabot és azt hiszen a tökéleteset találtam meg, szóval csak bátorítani tudok mindenkit, hogy rendelje meg ezt a darabot.

 
 
*A bejegyzésben szereplő szoknyát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért cserébe. 

You May Also Like

0 Comments