Rupi Kaur - A nap és az ő virágai

by - február 19, 2022

Erőteljes utazás. Növekedésről és gyógyulásról és arról, hogyan találhatunk otthonra önmagunkban. A nap és az ő virágai, amelyet maga Kaur illusztrált, egy öt fejezeten – hervadáson, elhulláson, gyökerezésen, növekedésen és virágzáson – átvezető utazás.
A szeretet minden formájának ünneplése.

Ha követtek Youtubeon, akkor már tudhatjátok róla, hogy nem vagyok a versek nagy rajongója. Nem tudom, hogy ezt a gimink köszönhetem, vagy már alapból így éreztem mindig is, de fenntartásokkal veszek kezembe minden verses kötetet, ugyanis én nem látok a sorok közé.

Ebben az esetben azonban pozitívan csalódtam, amire egyáltalán nem számítottam. Tudom, hogy nagyon sokan jó véleménnyel vannak az írónőről, ezért is gondoltam úgy, hogy megpróbálkozom vele. Szerintem nem fogtok meglepődni, ha azt mondom tetszett, de nem lett a kedvencem, sőt a versek sem kerültek hozzám közelebb, talán csak egy picit.

A téma, amit az írónő boncolgat az nagyon tetszett, szeretem, ha rólunk nőkről van szó, azzal igazán tudok azonosulni.  Tetszett az is, hogy hol rövidebb, hol hosszabb versekkel, monológokkal találkoztam, de ami szerintem a legjobban feldobta ezt a
könyvet, az az illusztráció volt.

Annak ellenére azonban, hogy nem avattam kedvencet, sikerült a könyvből kifotóznom pár nagy kedvenc szösszenetet, amik biztos elő fognak kerülni, ha szükségem lesz rá, azonban azt hiszem megvenni, ennek ellenére nem fogom magamnak. Viszont Rupi Kaur másik könyvére is kíváncsi lettem, szóval azzal is meg fogok próbálkozni, de lehet angolul, kíváncsi vagyok, hogy mennyire lehet hű a magyar fordítás az eredetihez képest.

Ha tetszett a bejegyzés akkor mindenképpen kövess Instagramon is és ne felejts el felnézni a Youtube csatornámra, ahol hasonlóan várlak könyves tartalmakkal és egyéb személyes videókkal!

You May Also Like

0 Comments