BONPRIX X BUDDHA

by - március 20, 2022

Egy múltkori számomra annyira kedves visszajelzés után bátorkodtam ismét egy szoknyát bemutatni nektek a Bonprix csapatától. Annyira különlegesnek találtam ezt a darabot, hogy tudtam, ennek a befotózásához egy nagyon különleges helyszínt kell keresnünk. Így esett a bálasztáros a Tar-on lévő Buddha parkra, ami szerintem csodás választás volt. Nagyon szép a helyszín és szerintem nagyon kellemesen kiemelte a szoknyát is.

Lehet elsőre elbizonytalanodtok ha kinézitek ezt a darabot, hiszen gondolhatja bárki is, hogy nem e lesz átlátszó, de meg kell nyugtatnom mindenkit, hogy erről szó sincsen, tökéletesen takar mindenhol. Én attól féltem még egy kicsit, hogy nagyon vékony lesz, de láthatjátok, hogy egy melegebb márciusi napon is megállta a helyét és tudom, hogy nyáron is tökéletesen helyet fog állni a pántos felsőimmel.

A viselése során egy igazi spanyol táncosnőnek éreztem magam, de ha nem ezt, akkor azt mindenképpen elmondhatom, hogy igazán nőiesnek is. A legjobb viszont az egészben az, hogy a méret miatt sem kellett aggódnom, mivel megkötős, így ha felszednék pár kilót vagy leadnék esetleg még akkor is tökéletes darabja lesz a gardróbomnak. Ti mit gondoltok?





You May Also Like

0 Comments