Lila szerelem

by - március 19, 2022

Az idei nagyon változatos tavasz egyik legszuperebb szerzeménye ez a Bonpriex-es lila kardigán volt. Amint megláttam azonnal szerelembe estem vele és ez azóta is töretlen. Csodásan áll szerintem, a színe is varázslatos, talán még szebb is, mint az oldalon. Nekem ezek a típusú darabok mentik meg a mindennapjaimat, ugyanis a mindennapos egyetemre utazás és a két város közötti ingadozó hőmérséklet nem segített reggel a szekrény előtt. Ezért is előfordult, hogy egy héten többször is e mellé a darab mellé tettem le a voksomat. 

Amellett, hogy nagyon praktikus darab, azért azt is meg kell említenem, hogy körülbelül az első színes darab volt a szekrényemben és azt hiszem ez el is indított bennem valamit, hiszen annyira üdítő volt viselni, annyi dicséretet kapott, hogy megbátorodtam általa.

A képeken jól láthatjátok, hogy tökéletesen passzol az alatta lévő garbóval, ezt így egy kiránduláshoz vettem fel, de ha az instagrammomon nézelődtök, akkor ott láthattok anélkül is képet, hiszen magában is fantasztikus volt. Hozzá pedig leginkább pasztell színeket és aranyat párosítottam, mert nekem egyértelműen kislányossá de mégis elegánssá tette ez a kombó a szettet.

Mindent összevetve az eddigi összes rendelésem közül talán ez volt az, amit a leginkább megszerettem, hisz egy ilyen szuper puha, szép, kényelmes darabbal gazdagodhattam, nem is tudok elfogulatlanul írni róla. Imádom!

You May Also Like

0 Comments