Meik Wiking - Hygge

by - március 12, 2022


Az elmúlt időszakom igazán stresszesre sikeredett és már elfelejtettem milyen is kikapcsolni. Szerencsémre olyan emberek vesznek körül, akik igazán törődnek velem. A legjobb barátnőm látva a szenvedésemet úgy döntött tökéletes ajándék lenne nekem karácsonyra ez a könyv, ami megtanít lazítani.

Mindig is vonzódtam Hollandiához, Dániához és az északi országokhoz. Bár nem szeretem a hideget, de az életfelfogás, a körülmények és ha összességében nézem, akkor minden tetszik, aminek köze van ezekhez az országokhoz, így teljesen egyértelmű volt nekem, hogy nagyon is szeretni fogom ezt a könyvet.

Őszintén szólva nem voltak elvárásaim, fogalmam sem volt, hogy milyen lesz ez a könyv, semmit sem tudtam róla. Talán pont ezért élveztem annyira az olvasás során, mert meglepetést tartogatott számomra minden oldal.

Nagyon tetszett, hogy az író a saját érzelmeit, saját tapasztalatait is belevitte, így tényleg sokkal közelebb éreztem magamhoz az egészet. Emellett iszonyatosan sokat hozzápakoltak a hangulathoz a képek és az illusztrációk is, nagyon feldobták a könyvet.

Azt vettem észre az olvasása közben, hogy teljesen megszállt a nyugalom, annyira élveztem és mégis annyira kikapcsolt és még utána is ebben a hangulatban voltam órákig. Rengeteg információ lett átadva a könyvben és tudat alatt úgy néz ki ezekből nagyon sokkal eddig is együtt éltem, csak nem tudtam, hogy mit is csinálok pontosan.

Őszintén nagy hasznomra vált ez a könyv a vizsgaidőszakban. Segített kialakítani egy rutint, kellő magabiztosságot, hangulatot és emlékeztetett arra, hogy pihennem is kell, hogy a biztonságos környezetben minden jobban megy, na meg persze, hogy gyújtsak egy gyertyát. El sem hiszem, de iszonyatosan jól sikerültek a vizsgáim és nem mondom, hogy az ez a könyvnek köszönhető, de tuti, hogy elvett abból a sok stresszből, amit meg szoktam élni olyankor.

Szerintem nagyon élvezetes egy olvasmány, élmény szinte minden szava. Megismerni egy új kultúrát, új életet, ételeket, nemzetet. Nagyon szeretem az ilyen típusú olvasmányokat és nagyon tudom mindannyiótoknak ajánlani, akiket érdekelnek kicsit is ezek az országok. Őszintén remélem, hogy ha csak pár évet is, de fogok tudni valamelyikben élni is, és megtapasztalhatom testközelből is a hygge hatását, mert engem megvettek vele ezerrel. Azt hiszem innentől kezdve én is minden pillanatomban törekszem majd arra, hogy a környezetemben minden hyggeliggebb legyen.

Ha tetszett a bejegyzés akkor mindenképpen kövess Instagramon is és ne felejts el felnézni a Youtube csatornámra, ahol hasonlóan várlak könyves tartalmakkal és egyéb személyes videókkal!

You May Also Like

0 Comments