Tavasszal is az ősz színeiben

by - március 17, 2022

 

Bár az elkövetkezendő bejegyzések nem erről fognak árulkodni, de nagyon megszerettem mostanában a természetes, naturális színeket vagy a hozzájuk nagyon hasonlító árnyalatokat. Ezek számomra nem csak ősszel, hanem még most is a tavasz elején is megállják a helyüket. Bár ilyenkor már én is inkább a színesebb dolgok felé fordulok, de nekem ezek az árnyalatok is bőven ezt a kategóriát erősítik. Azonban barnásabb, erősebb árnyalatok nem voltak megtalálhatóak a szekrényemben, így amikor megláttam ezt a garbót rögtön tudtam, hogy tökéletes darabja lesz a ruhatáramnak és azt hiszem most tényleg teljesen beletaláltam ebbe. 

Most feltehetnétek a kérdést, hogy na de Lilla, te és a garbó? Hát igen, én sem gondoltam, de végül idén jó barátságba kerültem velük, ami még nekem is hihetetlen, de így van. Azóta lett még vagy három darabom, szintén nagyon alap színekben, kettő fekete egy vastagabb és egy vékonyabb és egy fehér a rend kedvéért. Amúgy ennek az anyaga is fantasztikus, meleg és puha, de azért nem olyan amiben megsülsz vagy agyon izzadsz a nap végére, szóval biztos fogok még rendelni más színben is, mert nagyon hozzám nőtt ez a darab.

Hasonló felfedezés az évszakra a képeken is látható mellény. Egy jó ideje (kb. szeptember óta) szemeztem velük, de nem tudtam magam meggyőzni, most viszont, mint ti is látjátok sikerült! Azt hiszem a garbók után a második legjobb dolog ez ami velem történhetett. Tudom, még nem feltétlen olyan az idő, ahol az ember szívesen hordana mellényt, de a hétvégén már sütött annyira a nap, hogy ne fázzak benne, de az utcán még megnéznek így, szóval csak óvatosan az olyan bátor embereknek mint én is vagyok.

Összességében az egyik kedvenc szettem ez most, tudom kissé őszies, de nagyon szeretem ezt a színkombinációt és nagyon várom, hogy végre az idő is olyan legyen, hogy nyugodtan elmehessek csak ebben a suliba vagy bárhova, mert nagyon magaménak érzem ezt a kettőt így egyben, de külön-külön is! 

AZ OUTFIT RÉSZLETEI:

garbó: Bonprix
mellény, nadrág: Stadivarius
cipő: CCC
napszemüveg: H&M

*A bejegyzésben szereplő szoknyát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért cserébe. 

You May Also Like

0 Comments