Oversize pinky

by - március 17, 2022

Régebben az ingek nagyon sok szerepet kaptak a gardróbomban, de ez az évek alatt eléggé megváltozott.Valami okból kifolyólag azonban az itt leírtak ellenére is rengeteg ing és blúz található a szekrényemben, csupán nincsenek kihasználva és ez a szám egyre csak nő. Most is beszereztem egy darabot, azonban ez különbözik a már meglévőktől, ugyanis ez eléggé oversize méretű, így nagyon kényelmes és cseppet sem éreztem szorongatónak a viselését.

A színét mindenki imádta és tényleg olyan bókokat kaptam rá, hogy kedvem támadt a többi ingemet is hordani. Olyan könnyű volt kombinálni és szinte az össze ruhámmal szuperül mutat. Azonban be kell vallanom, a méretezést kicsit elrontottam, ugyanis egy számmal nagyobbat vettem, mint a méretem, ugyanis ezzel problémáim szoktak lenni, ebben az esetben azonban nem lett volna erre szükség, de én cseppet sem bánom, csak szerintem érdemes ezt tudnotok ha esetleg megtetszik nektek.

Az a legjobb ebben a ruhadarabban és amúgy az ingekben egyaránt, hogy nagyon sok módja lehet a viselésének. Mint itt láthatjátok csak magában van rajtam, de mostanában nagy divatnak örvendenek a mellények, amivel kiegészülve is nagyon szuperül mutat, egyéb iránt felvehető blézerrel és szinte bármivel amit rá lehet venni, pulcsi, kardigán, különböző dzsekik csak ízlés kérdése. Az én kedvencem azonban a nyár, amikor már meleg van, de a leégés elkerülése végett magamra terítek egy inget. Annyira várom, hogy végre olyan idő legyen és ezzel is megtehessem, mert kipróbáltam és annyira tetszett úgy is!

AZ OUTFIT RÉSZLETEI:

ing: Bonprix
nadrág: Stradivarius
Bakancs: Stradivarius
táska: Pull&Bear
napszemüveg: H&M
 

*A bejegyzésben szereplő szoknyát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért cserébe. 

You May Also Like

0 Comments